Căutăm project assistant

Unde? Cluj-Napoca

Timp de lucru? normă întreagă. În perioada februarie – august 2021, activitatea va fi preponderent online, în regim de telemuncă, iar apoi ponderea în general a activităților este 70% – muncă de birou/online și 30% – deplasări în țară și străinătate (revenirea la condiții normale de muncă va fi o decizie a echipei, în funcție de evoluția pandemiei)

Perioada? 1 lună perioadă de probă, cu posibilitate de încheiere a unui contract pe perioadă nedeterminată

Data de începere propusă: februarie-martie 2021

Ce tipuri de responsabilități vei avea la Pro Vobis? 

  • să ne asiști în proiectele pe care le implementăm, prin:
    – participarea la întâlniri de proiect (naționale și internaționale),
    – research pe temele abordate în proiect și elaborare de conținut (manuale, broșuri, prezentări, articole),
    – organizare de întâlniri și activități de proiect,
    – traducere și editare de texte,
    – monitorizarea proiectelor în curs și raportarea activităților
  • să planifici logistic și/sau să facilitezi întâlniri, prezentări, ateliere de lucru, sesiuni de formare, evenimente, împreună cu noi
  • să participi activ în toate etapele de planificare ale proiectelor actuale și viitoare
  • să contribui la realizarea de conținut și materiale de comunicare, inclusiv elemente vizuale – în Social Media, newsletter-ul organizației, pentru promovarea voluntariatului în general, diverse campanii de comunicare
  • să redactezi documente și rapoarte diverse
  • să gestionezi documentele interne – înregistrare documente financiare, relația cu contabilitatea, registre interne, etc.
  • să gestionezi relațiile cu publicul și corespondența (în momentele de activitate la birou)
  • să gestionezi inventarul de consumabile și de materiale, bazele de date și relația cu furnizorii sau alți colaboratori (în momentele de activitate la birou).

Diversitatea sarcinilor este un element caracteristic pentru orice ONG, deci vei regăsi din plin asta și la Pro Vobis. În mod cert nu te vei plictisi, din contră! 

Totuși, nu te speria! Nu le vei face pe toate de la început! Important e să vrei să înveți. Pe măsură ce te familiarizezi cu modul nostru de lucru, cu proiectele, programele și sarcinile pe care le realizăm, evoluția ta în echipa Pro Vobis poate accelera. 

Dacă te visezi gestionând propriile proiecte și generând resurse pentru întregul sector de voluntariat, devenind mentor sau trainer, ai șanse mari să îți vezi visul împlinit la noi în echipă.

Ce te putem asigura este că dacă și tu îți dorești, curba de învățare este mare și dezvoltarea profesională vine la pachet cu multitudinea de oportunități. Îndrăznim să îți împărtășim și noi unul din visurile noastre – acela ca fiecare membru al echipei să descopere modul cel mai potrivit pentru el/ea, în care poate contribui pe termen lung la dezvoltarea voluntariatului. 

Ce ne dorim sa aduci cu tine?

  • minim 1 an experiență în poziții similare (asistent proiect, office management, etc.)
  • minim 1 an experiență în ONG
  • ar fi grozav să ai și experiență în voluntariat!

și în plus,

  • capacitatea de a lucra în echipă
  • comunicare eficientă, atât verbal cât și în scris, în română și engleză, la nivel avansat
  • abilități de auto-organizare, respect pentru termenele limită
  • capacitatea de a lucra independent și de a prioritiza sarcinile
  • atitudine pro-activă și asumarea sarcinilor
  • atenție la detalii,
  • orientare către oameni și soluții
  • flexibilitate si adaptabilitate
  • dorinta de dezvoltare și autoperfecționare continuă
  • disponibilitate pentru deplasări naționale și internaționale (când va fi permis și sigur)
  • interes pentru domeniul nostru de activitate
  • disponibilitate pentru un program flexibil

și câteva cunoștințe specifice:

  • MS Office, Google, și dacă mai știi și un program de editare imagini și/sau texte, e minunat!
  • cunoașterea sectorului de voluntariat din România este de asemenea un mare avantaj (dar nu e un criteriu eliminatoriu!)

Ce oferim?

  • multiple posibilități de dezvoltare profesională – prin participare la întâlniri, conferințe, training-uri, naționale și internaționale, dar și prin mixul bogat de sarcini
  • laptop de serviciu
  • o atmosferă de lucru dinamică, stimulantă și prietenoasă!

Care sunt pașii?

Dacă te-am convins, e timpul sa ne convingi și tu pe noi! Așteptăm să ne trimiți:

  • CV-ul tău – cu două referințe (nume și date de contact), care pot oferi informații despre activitatea/cunoștințele tale, 
  • o scrisoare de motivație în limba engleză 
  • un video de maxim 3 minute, în care să ne ajuți să te cunoaștem puțin. Ce conține acest video și cum e realizat, e în totalitate alegerea ta!

Ne poți trimite pachetul complet până vineri, 22 ianuarie 2021, ora 14.00 – pe adresa provobis@provobis.ro, cu titlul „Viitorul Project Assistant”.

În 27, 28 și 29 ianuarie vom organiza discuții (online) cu cei mai potriviți candidați. Te vom contacta in 25 ianuarie, pentru a ne înțelege asupra orei.

Așteptam cu nerăbdare să te cunoaștem!

Despre noi

Găsești misiunea și viziunea Pro Vobis și detalii despre proiectele noastre actuale sau încheiate aici.

Pro Vobis oferă șanse egale tuturor candidaților, în limita îndeplinirii cerințelor pentru ocuparea postului.